utorok 12. februára 2013

More to come






„Som Niall.“
„Harry.“
„Zdáš sa mi tichý.“
„Naozaj?“
„Áno. Sedíš tu sám, s knihou. Všetci ostatný sú vonku s priateľmi, ty prečo nie?“
„A ty prečo nie?“
„Pýtal som sa prvý.“
„Kniha je viac zaujímavá.“

Možno to bola náhoda. Alebo osud.
Možno bolo určené aby sme sa stretli v ten deň.
Možno bolo dobré že som sa skoro s nikým nerozprával.
Možno som potreboval niekoho, aby mi ukázal že ľudia sú dosť zaujímavý na to, aby som vyliezol zo svojej ulity.

„To bola sranda!“
„Myslíš?“
„Áno, Harry. Uvoľni sa už trošku.“
„Ale čo keď z toho bude problém?“
„Nebude, ok. A keď áno, nie je šanca aby to niekomu nepripadalo vtipné.“
„Ohádzali sme dom našej učiteľky angličtiny vajcami. Ona je netvor!“
„Dobre, keď z toho bude problém, vezmem vinu na seba.“
„Nie, nevezmeš. Sme najlepší priatelia. Najlepší priatelia dostávajú pokarhania spolu.“

Páčil sa mi tvoj bezstarostný postoj.
Cítil som že si bol môj presný opak, a stále chápavý a vždy si tu bol pre mňa, keď som ťa potreboval.
Tiež sa mi páčilo, že si ma dostal z problémov, niekedy.
Cítil som sa ako dieťa. Možno som to potreboval.

„Harry?“
„Áno?“
„Môžem ti povedať tajomstvo?“
„Vieš, že áno. Už si mi povedal tajomstvá aj predtým.“
„Ja viem. Ale toto je niečo väčšie... Prisaháš že to neprezradíš?“
„Prisahám.“
„...“
„...“
„Myslím že som gay, Harry.“

Bol som hrdý na to, že ja som bol ten, komu si to prezradil.
Cítil som že si mi dal kus zo seba, aby som ho udržal, aj sa postaral.
Nie som si istý, čo som si vtedy myslel, keď si to povedal.
Bol si gay.
Niall je gay.
Pamätám si ako si utiekol, keď si to povedal, a ja som bežal za tebou.
Pamätám si že som ťa objal, a povedal som, že mi to nevadí, že aj tak si stále Niall.
Pamätám si ten čudný pocit v mojom žalúdku, keď si na mňa pozrel zaslzenými očami a výrazom ktorý som celkom nepochopil.
Teraz viem, čo si chcel povedať, ale nemohol si.
Chcel si, aby som to priznal tiež.
Chcel si spraviť z nás niečo viac.
A ja som ti to nemohol povedať že som si myslel že som gay tiež, pretože som o tom predtým nerozmýšľal.
Nikdy sa mi nikto nepáčil; ani dievča, ani chlapec.
Vedel som, že sa to má zmeniť.

 „On je buzerant!“
„Čo do..?! Si jeho priateľ už od škôlky, kurva!“
„Ale vtedy to nechcel do riti!“
„Je mi z teba zle. On je stále rovnaký.“
„Nie, nie je Harry. Teraz je teploš, a ty si asi jeden tiež. Dúfam že budete spolu šťastný, zvratky.“

Prvý krát keď niekto navrhol, že by som mohol byť gay tiež.
Prvý krát keď som si myslel, že by som mohol byť gay tiež.
Prvý krát keď niekto naznačil že je medzi nami niečo viac.
Prvý krát keď som ťa ignoroval pri obede, nie preto lebo som sa hanbil byť tvojim priateľom.
Nie preto lebo som nechcel byť šikanovaný alebo preto lebo som vedel, že ľudia začnú klebetiť.
Nie, pretože to bolo prvý krát keď som vedel čo ten čudný pocit znamenal.
Zabuchol som sa do teba.
Do tohto dňa neviem zabudnúť ako zlomene a ublížene si vtedy vyzeral.
Je mi to ľúto, stále.

„Ignoroval si ma.“
„... Nie, ja som ťa neignoroval.“
„Ale áno, Harry, okej. Je to v poriadku, že nechceš aby ťa videli s gayom. Alebo aspoň skús byť mojim priateľom keď sme sami. Ne-“

Náš prvý bozk.

„Nemysli si že ťa budem ignorovať kvôli tomu.“

Utiekol som.
Ako ty keď si mi to priznal.
Ale ty si nebežal za mnou.
Pamätám si že som sa chcel otočiť aby som uvidel, či ma nenasleduješ.
Nechcel som aby si bežal za mnou, ale nejako som chcel.
Nasledujúce dva týždne boli najťažšie v mojom živote.

„Harry.“
„Som zaneprázdnený, Niall, prepáč.“
„Nie, nie si. Prestaň ma ignorovať. Nemôžeš ma pobozkať a potom predstierať že sa to nikdy nestalo.“
„Ja...“
„Čo, Harry?
„Prepáč, je toho priveľa.“
„Ty si ma pobozkal!“

Zase som utiekol.
Ale tentoraz si bežal za mnou.
A pobozkal si ma.
Pamätám si že som nechcel aby táto chvíľa skončila.
Pamätám si pohľad ktorý sme zdieľali keď to skončilo.
Najbližšie k láske čo som dovtedy zažil.

„Hey Harry.“
„Áno?“
„Čo ak by som ti povedal, že ťa asi milujem?“
„Povedal by som ti že viem že ťa milujem.“

 V tú noc sme sa prvý krát milovali.
Bola to najlepšia noc v mojom živote. Zďaleka.

„Nemôžem uveriť že sme zmaturovali.“
„Nemôžem uveriť že si zmaturoval.“
„Hlupák.“
„Vieš že ma ľúbiš.“
„Áno, veľmi veľmi veľmi.“
„Citlivka.“

Popravde, bál som sa čo bude s našim vzťahom keď budeme na vysokej.
Každý opisoval naše spojenie ako ‚puppy love‘, ale ja som chcel niečo hlbšie, niečo viac.
Chcel som aby náš vzťah trval.

„Neviem si dovoliť ten posratý byt!“
„Mohol by si sa nasťahovať ku mne...“
„Ale... nie je to priskoro?“
„Prečo? Veľa študentov žije spolu pretože si nemôžu dovoliť vlastný byt. Jediný rozdiel je že mi môžeme mať sex.“

To ťa rozosmialo.

„Dobre potom, keď na tom trváš, tak sa k tebe nasťahujem.“

Bývanie spolu bolo trochu ťažšie ako som očakával.
Pamätám si že som po tebe upratoval ako keby si bol stále malý chlapec a ja tvoja mama.
Ľutujem že som na teba kričal kvôli tomu.
Málokedy sme sa hádali o niečom, ale že sme spolu non-stop naozaj testovalo moje hranice z času na čas.
Ale stálo to za to.
Ty si bol prvá vec ktorú som videl keď som ráno vstal.
Ty s tvojimi strapatými vlasmi a unavenými očami, to som stále miloval.
Ty, ako si stál v našej malej kuchyni bez trička, ako si pripravoval raňajky a zjedol si polovicu z nej ešte predtým než sme si sadli spolu k stolu.
Spomienky, ktoré budem strážiť dokonca môjho života; nášho života.

„Dnes si nejaký tichý.“
„Naozaj?“
„Áno... stalo sa niečo? Spravil som niečo?“
„Nie! Niall nespravil si nič. Všetko je v poriadku. Vlastne, chcel som sa ťa niečo opýtať, ale bojím sa.“
„Bojíš sa čoho? Môžeš sa ma opýtať všetko, veď vieš.“
„...“
„Si si istý že je všetko v poriadku, Harry? Si trocha bledý.“
„Vezmešsima?“
„Čo?“
„Chcel som... či by si... vieš ako k tebe cítim a... a viem že chcem prežiť zvyšok môjho života s tebou... takže... Vezmeš si ma, Niall?“

Nikdy som nevidel nikoho tak nádherného ako teba v tej chvíli.
Vyzeral si akoby si to nevedel pochopiť, akoby z teba niekto vyrazil dych.
Prikývol si, príliš bez slov pre jednoduché ‚Áno‘.
Neviem slovami popísať čo som vtedy cítil.
Nikdy som sa necítil tak šťastný.
Bol to najkrajší bozk ktorý sme kedy mali.
Bol to najčistejší smiech – skoro chichot – ktorý som počul z tvojich úst.
V tom momente nebol žiadny problém na svete.
Iba ty v mojej náruči, šepkajúc aký vzrušený si bol.
Iba my.
A bolo tu oveľa viac, čo malo prísť.
More to come,.


Ahojte,
nechceme sa vyhrážať, ale pokým nebudú min. 3 komentáre, ďalší príbeh nebude...sorry..:)

2 komentáre: