utorok 5. februára 2013

I love you






Harry POV

Beep

‘Tu je Zayn Malik, práve nie som v – Harry shhh! – dosahu, prosím zanechajte mi odkaz.‘

Beep

„To som ja, Harry; chýbaš mi Zayn“

Beep

„Slzy neprestanú, Zayn, prečo neprestanú?“

Beep

„Bolia ma oči, cítim akoby sa moje srdce rozbilo na poly a stále mi chýbaš.“

Beep

„Už nemám čo povedať, len... prepáč.“

Beep

„Je mi to ľúto, Zayn, prepáč, bola to moja chyba.“

Beep

„Nemyslel som vážne to, čo som povedal.“

Beep

„Ja len... veľmi som sa bál.“

Beep

„Už sa nebojím Zayn.“

Beep

„Milujem ťa a chcem, aby to vedel celý svet.“

Beep

„Zajtra to všetkým poviem, len mi prosím odpovedz.“

Beep

„Milujem Zayna Malika a odpusť mi.“

Beep

„Neviem, čo by som ešte mohol urobiť.“

Beep

„Dnes volali z nemocnice.“

Beep

„Prečo si to spravil, Zayn?“

Beep

„To všetko bola moja chyba, však? Povedal som, že mi je to ľúto.“

Beep

„Každý bol v čiernom, nepáčilo by sa ti to.“

Beep

„Zlomil som sa, Zayn,  musel som utiecť.“

Beep

„Všetko čo si pamätám, bol dážď a hlboká jama.“

Beep

„Nechcel som ti ublížiť.“

Beep

„Nikdy na teba nezabudnem.“

Beep

„Vždy ťa budem milovať. Len teba.“

Beep

‘Tu je Zayn Malik, práve nie som v – Harry shhh! – dosahu, prosím zanechajte mi odkaz.‘

Beep


Ahojte,
keď ste dočítali, mohli by ste zanechať prosím komentár?:) Aby sme vedeli koľkí to čítajú.:)) 
Ďakujeme. :) x

2 komentáre:

  1. čítam :D len..asi som nepochopila... čo sa presne stalo?... :O :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skús si to prečítať znovu.. ;) keď ti to prezradím, nebude to ono prepáč :)x

      Odstrániť