nedeľa 13. januára 2013

I'll always love you 3 [The End]




Ďakujeme za VŠETKY komentáre, a v písaní budeme pokračovať (či sa vám to páči či nie;)), tu je tretia ( záverečná) časť.:)
Dúfame že už konečne pochopíte o čom príbeh bol.:)

Feel free to comment;)))





„Zayn, poďme. Plačeš  tu už celú večnosť!“ Louis zvolal.
„CHOĎ PREČ!“ Zayn zakričal cez zavreté dvere svojej izby.
„No tak, kamoš, som si istý že všetko bude v poriadku.“ Harry povedal potichu.
„Si tak zlatý, Haz.“ Louis povedal.
„Ďa-Ďakujem...?“ Harry koktal.
„A zlatý. A láskavý.“
„Uh huh.“
„A pekný...“
Zayn je zmetený. Čo to-?
*BANG* je počuť búchanie spred dverí a vzdychanie napĺňalo vzduch. Zayn začal vzlykať znovu. Dvaja najnevšímavejší ľudia ktorých Zayn poznal; ktorý si nevšimli lásku jeden k druhému; si vybrali práve deň aby sa dali do kopy, a musel to byť deň keď sa Zayn rozišiel so svojím priateľom? Úžasné. Zaynove vzlyky boli čoraz horšie, keď sa dvere konečne otvorili. Odhalili neopraveného Louiho a uškŕňajúceho sa Harryho.

„No tak , Zayn.“ Louis skúsil znova.
„Poďme von.“ Harry navrhol.
„Do baru? Nie, to nepotrebujem.“ Zayn zamrmlal.
„Nie, len najesť sa.“ Louis navrhol.
„...Tak...dobre.. Ale len preto že som hladný a zjedol som zmrzlinu pred štyrmi hodinami.“


„Liam, prisahám, keď to neurobíš, ublížim ti!“ Niall kričal.
Niall pomáhal Liamovi s jeho ‚veľkým prekvapením‘ už týždne. Nedovolí mu to teraz pokaziť.
„Ok, ok!“ Liam kričal.
Stáli pred reštauráciou, Louis mu povedal že budú tu. Mal prekvapenie a bol nervózny.
„Dobre, tak choď!“ povedal Niall a tlačil Liama dnu.
Liam zastal vo vchode a hľadal chlapcov.
„Ou, bože.“ Zayn zamrmlal.
„Čo?“ spýtal sa Louis.
„Liam je tu!“
„Čo?“ Harry sa otočil. Uvidel chlapca vo vchode so smutnými očami a stopami po slzách.
„Aw, Zayn! Choď sa porozprávať s tým chudáčikom!“ Louis povedal.
„Nieeeee!“ povedal Zayn detsky.
„Žiadne nie, Zayn Jawaad Malik!“ Harry nadával.
„Uhh, fajn.“ Zayn zvolal a vstal od stola.
„Zayn...“ Liam povedal keď uvidel chlapca ako sa približuje.
„Prečo si tu?!“ Spýtal sa Zayn.
„Ja... Chcel som sa ťa niečo opýtať....“ Liam povedal pozerajúc sa na nohy.
Zayn povzdychol. „Ok, poďme von, dobre?“
„Dobre.“ Liam povedal a vzal Zaynovu ruku, vyviedol ho do tichšej a menej preplnenej ulice.
„Takže, čo je to?“
„Pokazil som to, ja viem. Ale mám dôvod.“
„Najlepšie bude ak bude dobrý.“ Zamrmlal Zayn.
„To je. Aspoň dúfam že je. Zayn, Milujem ťa. Vždy som ťa miloval. Od minúty, keď sme sa stretli v študovni , navždy. Ty si moje všetko, Zayn! Neviem bez teba žiť! Prosím, musíš mi veriť. Si môj život, moje srdce a moja duša! Neignoroval som ťa preto že som s tebou nechcel tráviť čas, skôr je to presný opak.“ Liam vzal Zaynovu ruku do svojej. „Chcem s tebou stráviť zvyšok môjho života!“
Začalo pršať ale Zayn si to ani nevšimol.
„Č-č-čo? Liam, čo to-?“
“Zayn Jawaad Malik, vezmeš si ma?” spýtal sa Liam.
Zayn začal plakať keď mu Liam ukázal prsteň pokrytý diamantmi.
Boli tam vryté 4 slová: Vždy ťa budem milovať.
„Liam... áno, áno!!“ povedal Zayn a vtisol mu na pery úžasný bozk plný lásky.
„Milujem ťa....“ Zayn zašepkal.
„Nikdy ťa neprestanem milovať!“ Liam zopakoval.

14 komentárov:

  1. Sorry... ale toto nemá ani hlavu ani pätu... v prvej časti sa stretnu, v polovici textu som v podstate ani nepochopila že kto je kto zrazu sa už bozkavaju potom sa tam spomina loui a harry ktorý si nevedia vyznať lasku, druha časť už ho liam chce požiadať o ruku kedže mu kupuje prsten... (zaujimave že chodia do školy) v trojke reve a celé mi to príde úplne prihriate... chápem chcela si spraviť gay poviedku s chalanmi, fajn...ale ty si z nich spravila totalne prihriatych, ale totalne..
    Kludne si píš poviedky ale skús ich aspoň rozpísať... pretože toto fakt pokus, ktorý sa ti asi nepodaril.
    Som čakala, že to bude rozpísané do ich smrti ked si ich do dvoch častí dokázala zasnúbiť... shortky nerob...
    Nechcem tým povedať aby si vobec nepísala, len skús písať inak....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ceníme si akýkoľvek komentár, čiže ďakujeme..
      nie je tam písané že je to hned potom.. a tu nechodia do školy.:)

      Odstrániť
    2. citujem čo si napísala... "Vždy som ťa miloval. Od minúty, keď sme sa stretli v študovni , navždy. "..... v prvej časti liam... "Liam študoval na svoj polročný test z matematiky ktorý je v piatok."..... tak potom to je čo materská škola?...

      Odstrániť
  2. podľa mňa je vidieť, že začiatok je len spomienka, alebo aj flashback.. akože nie v zlom, ja sa s tebou nechcem hádať, dobre skúsili sme, možno nám to nevyšlo najlepšie, prepáč, toto je prvý takýto príbeh ččo sme napísali, možno sa to niekomu páči, alebo niekto má iný názor..uvidíme..
    sorry.. ale aj tak ďakujeme.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. podľa mňa je to pekné, ale fakt to nerob takéto krátke..myslím to len v dobrom.. alebo tam napíš na začiatok že o niekoľko rokov, proste aby bolo ľahšie čitatelnejšie ako to nadvezuje a bude to fajn..vôbec mi neprídu prihriaty....úplne normálny..keby to bolo trošku roztiahnute na viac častí tak by to bolo super! :) všetko len v dobrom ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. páči sa mi to, ale.. jednoducho mi tam niečo nesedí.. možno to, že je to tak málo opísané, možno to, že je to také.. iné..
    rozhodne však píš(píšte) ďalej ;) ide ti (vám) to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zajtra poobede pridávame ďalší príbeh :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Um.. bylo to rozhodně zajímavé :)) na mě to bylo trošku moc rychlý a prostě mi nepřijde moc pravděpodobné, že by se to stalo tak moc rychle a hlavně,že by kluci nezvážili, co by to udělalo s fans a vůbec, že by jim to M!M dovolil, ale přesně o tom fikce je. Je to o vlastní představivosti a o nápadu. A tohle rozhodně nápad má :) I když není nějak extra rozepsaná, tohle je skvělý začátek, protože každý spisovatel začínal na krátkých příbězích, zvažoval, co by se dalo vylepšit a co zase je opravdu dobré. A přesně k tomu slouží komentáře.
    Takže ať už je to jakýkoliv komentář(pokud to nejsou jenom nadávky) si pořádně přečtěte a zvažte, co je na tom pravdy. My vás nechceme kritizovat, ale chceme vám pomoct. Protože kdyby se nám to vůbec nelíbilo, tak to ani neokomentujeme. Ale my tam vidíme nějaký ten talent, který se ovšem musí rozvinout.
    Doufám, že tu brzy bude další povídka na jakoukoli bromanci :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. snažíme sa písať príbehy kde nie sú One Direction, ale len obyčajný ludia:)) a ďakujeme za komentár, vážime si to a rozhodne v tom budeme pokracovat:))

      Odstrániť